Тиждень театральної діяльності

З 22.03.21 по 26.03.21 року, до Міжнародного дня театру, в садочку пройшов Тиждень театральної діяльності.  З нагоди цього свята педагоги та вихованці провели різноманітні театралізовані дійства. Малята відтворювали сюжети знайомих казок за допомогою різних видів театру.

Метою заходу було навчити дошкільників орієнтуватися в основних видах театрального мистецтва, створити умови для розвитку творчої активності дитини, активізувати і збагатити словник дітей, долучити до театральної культури, забезпечити її взаємозв’язок з іншими видами діяльності в єдиному педагогічному процесі.

    Свої акторські здібності показали вихованці садових груп.

  • ІІ молодша група № 1(вихователі Наталія ТАРНОВСЬКА, Вікторія НОСОВА) показали шумову казку «Полохливий зайчик» за допомогою нестандартних музичних інструментів;
  • ІІ молодша група (вихователь Марина КИСЕЛЬОВА) представила казку «Рукавичка в зоні Wi-Fi», та «Теремок» на фартушці;
  • ІІ молодша № 3 (вихователі Інна ТУРЧИНА, Ольга ПАВЛУСЬ) інсценування казки «Ріпка»;
  • середня № 1 (вихователь Ірина ОЛІЙНИК) показали театр рукавичок за казкою «Хто, хто в теремі живе?»;
  • середня № 2 (вихователі Ірина ДІДЕНКО, Оксана МАНІЛОВА) - «Колобок»;
  • діти середньої  логопедичної групи (вихователі Світлана СРІБНА, Яніна МІЛЛЄР) проявили свої акторські здібності у казці «У сонечка в гостях»;
  • старша група №  (вихователь Олена ШОТ) запропонувала до перегляду цікаву драматизацію «Як мишка секрети здоров’я шукала»;
  • старша № 2 (вихователь Тетяна КИРЛАСЬ) – «Доктор Айболить»;
  • старша лог. № 1  (вихователь Валентина КЛАСС) показали казку «Теремок»;
  • вихованці старшої лог. № 2 (вихователі Людмила ПАРТИШЕВА, Олена БАХРОВА) зацікавили глядачів авторською казкою «Добре коли з нами наші мами».

   Педагоги упродовж всіх запланованих заходів намагалися виявити особисту позицію дітей по відношенню до казкових персонажів, розвинути інтегровані під час перевтілення у сценічні образи (позитивний, негативний), створюючи їх за допомогою експресивних засобів (мовлення, міміки, жестів, рухів, танців, співів).

   Упродовж театрального тижня діти навчилися запам’ятовувати сюжетну послідовність спектаклів, своєчасно включатися в дію за проханням героїв. Творчо застосовувати художньо-мовленнєвий і музично – пластично-пісенний досвід у театральній діяльності.